אישום נגד תושבי נצרת שתקפו צעיר בנוף הגליל

בנצי לייזרוביץ No Comments on אישום נגד תושבי נצרת שתקפו צעיר בנוף הגליל

בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני הוגש כתב אישום כנגד 3 צעירים תושבי העיר נצרת לאחר שתקפו באכזריות בחור בן 19 ממניע גזעני

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתאריך (05/11/23) סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על תקיפה של בחור בתחנת היסעים בעיר נוף הגליל על ידי מספר צעירים תושבי נצרת.

שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום הארוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה ממנה עלה כי הקורבן שישב בתחנת אוטובוס יחד עם עוד שתיים נוספות, הותקף בפראות על ידי שלושה צעירים כאשר אחד מהם צעק לו "על ערבי לא מסתכלים ככה" ולאחר מכן נמלטו מהמקום. הקורבן התפנה לקבלת טיפול רפואי.

תוך זמן קצר שוטרי מחוז צפון הצליחו לאתר את זהותם של החשודים (17,18 ו-21) תושבי נצרת. כל החשודים נעצרו ובסיום חקירה מאומצת הוגש כנגדם כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

במשטרה מסרו כי משטרת ישראל בימים אלו פועלת ביתר שאת תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה למעצרם של חשודים באלימות מכל סוג שהוא בדגש על רקע לאומני כמו גם הסתה ברשתות.

"משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמאלים והבלתי פורמאלים בישובים ולאנשי החינוך לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה, ארועים מסוג זה עלולים להטיל צל כבד על מרקם היחסים בין התושבים", נמסר.



0 תגובות